Tuesday, November 18, 2008

ေသခ်ာခ့ဲၿပီလား...။

ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ ဆားမခ်က္ခ်င္ပဲ ခ်က္မိေတာ့တယ္...။
အီးေမးလ္ထဲ ေရာက္လာတ့ဲ ဘာသာျပန္ စာတစ္ပုဒ္ပါ...။
မူရင္းကလဲေကာင္း၊ ဘာသာျပန္သူကလဲ ေတာ္တ့ဲအတြက္ စာေကာင္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္သြားပါတယ္...။
(မူရင္းေရာ ဘာသာျပန္သူကိုပါ မသိပါ...။ )

ဖတ္ၿပီးေတာ့ တစ္ခုခု က်န္ခ့ဲတယ္ဆိုရင္ ဘာသာျပန္သူကို ေက်းဇူးတင္လုိက္ပါဗ်ာ...။
(ေခါင္းစဥ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ လိုက္ဖက္မယ္ ထင္တာကို ေပးတားတာပဲ...။)

=======================================================

ေသခ်ာခ့ဲၿပီလား...။

ညက က်ေနာ္အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ဇနီးက ညစာအတြက္ျပင္ဆင္ေနခဲ့တယ္... က်ေနာ္ သူ႔လက္ကို ကိုင္ျပီး မင္းကို ေျပာစရာရိွတယ္လို႔ ေျပာလိုက္တယ္... သူမ ထိုင္ျပီး ညစာကို တိတ္ဆိတ္စြာပဲ စားေနခဲ့တယ္... သူမမ်က္၀န္းထဲက နာက်င္မွဳေတြ ျမင္ေလမလားလို႔ က်ေနာ္ ရွာေနမိေနတယ္...

ရုတ္တရက္ က်ေနာ္ ဘယ္လိုစေျပာရမယ္ဆိုတာ မသိေတာ့ဘူးျဖစ္ေနတယ္... ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ဘာကို စဥ္းစားေနတယ္ဆိုတာေတာ့ သူမကို အသိေပးကို ေပးရမယ္... "မင္းကို ကြာရွင္းခ်င္တယ္" က်ေနာ္ တည္ျငိမ္စြာနဲ႔ ေျပာလိုက္တယ္... က်ေနာ္ စကားလံုးေၾကာင့္ သူမစိတ္ဆိုးတဲ့ ပံုစံမျပပဲ က်ေနာ္ ကို 'ဘာေၾကာင့္လဲ" လို႔ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ သူမ ျပန္ေမးတယ္... သူမေမးခြန္းကို က်ေနာ္ မေျဖပဲ ေရွာင္လႊဲေနလိုက္တယ္... အဲလုိလုပ္မွ သူမေဒါသထြက္လာတယ္... လက္ထဲကိုင္ထားတဲ့ ဇြန္း ခရင္းေတြ လႊတ္ပစ္ျပီး "ရွင္ ေယာက္်ားမဟုတ္ဘူး" လို႔ က်ေနာ္ကို ျပန္ေအာ္တယ္...

အဲဒီညက က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ စကားမေျပာျဖစ္က်ေတာ့ဘူး... သူမကေတာ့ ငိုေၾကြးေနခဲ့တယ္... က်ေနာ္တုိ႔ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ ဘာမ်ားျဖစ္ခဲ့လို႔လဲလို႔ သူမ အေျဖရွာေနတယ္ ဆိုတာကို က်ေနာ္သိပါတယ္... သူမ ေက်နပ္ေလာက္တဲ့ အေျဖ က်ေနာ္ ေပးဖုိ႔ ခက္ခဲေနတယ္... မုိး လို႔ ေခၚတဲ့ ခ်စ္စရာေကာင္မေလး တစ္ေယာက္အေပၚ က်ေနာ္ ႏွလံုးသားေတြ တိမ္းညြတ္ေနခဲ့ျပီးေလ... သူမကို ဘယ္လုိမွ ခ်စ္လုိ႔ မရေတာ့ဘူး... အဲဒီအစား သူမကို သနားျခင္းေတြ သာရိွေတာ့တယ္...

က်ေနာ္ ကိုယ့္အျပစ္ကိုသိေနတဲ့အတြြက္ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ အိမ္ရယ္ က်ေနာ္ လုပ္ငန္းရဲ့ ပိုင္ဆိုင္မွဳ ၃၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းရယ္ ကားရယ္ ကို သူမ ပိုင္ဆိုင္မွဳအျဖစ္ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ထဲ ထည့္ေပးခဲ့တယ္... သူမက အဲဒီစာခ်ဳပ္ကုိ တခ်က္ ၾကည့္ျပီး အပိုင္းပိုင္း ဆုတ္ျဖဲပစ္လုိက္တယ္... က်ေနာ္နဲ႔ ဆယ္ႏွစ္လံုးလံုးအတူရိွေနခဲ့တဲ့ မိန္းမတေယာက္ဟာ လံုး၀ သူစိမ္းတေယာက္လိုပါပဲ... သူမရဲ့ ဆံုးရံွဳးခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြ အင္အားေတြ က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေပမဲ့... က်ေနာ္ ေနာက္မဆုတ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး... မိုးကို နင့္နင့္နဲနဲ ခ်စ္ေနခဲ့ျပီးေလ...


ေနာက္ဆံုးေတာ့ က်ေနာ့္ေရွ႔မွာ သူမ သည္းထန္စြာ ငိုေၾကြးပါေတာ့တယ္.. က်ေနာ္ ေမွ်ာ္လင့္သလိုပါပဲ... က်ေနာ္အတြက္ေတာ့ သူမရဲ့ငိုေၾကြးမွဳဟာ စိတ္သက္သာရာျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္.. ျပီးခဲ့တဲ့ ရက္သတၱပတ္လံုး ရိွေနခဲ့တဲ့ ကြာရွင္းဖို႔ စိတ္ကူးဟာ ပိုျပီး ခိုင္မာ ရွင္းလင္းလာခဲ့တယ္...

ေနာက္ေန႔ က်ေနာ္ အိမ္ကို ေတာ္ေတာ္ေနာက္က်ျပန္ေရာက္တယ္... သူမကေတာ့ စားပဲြေပၚမွာ တခုခု ေရးေနတာေတြ႔တယ္... ညစာမစားေတာ့ပဲ အိပ္ရာထဲ ထိုး၀င္ျပီ ခဏမွာပဲ အိပ္ေမာက်သြားေတာ့တယ္... ဘာလို႔လဲ ဆုိေတာ့ တညေနလံုး မိုးနဲ႔ သြားလာေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့တာ ပင္ပန္းေနတယ္ေလ... က်ေနာ္ တေရးႏုိးေတာ့ သူမကေတာ့ စားပဲြေပၚမွာ စာေရးေနတုန္းပါပဲ... သူမကို ဂရုစိုက္မေနေတာ့ဘဲ တဖက္လွည့္ျပီး ျပန္အိပ္လိုက္ေတာ့တယ္...

မနက္လင္းေတာ့ သူမက သူမဖက္က ကြာရွင္းခြင့္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အခြင့္အေရးေတြ ေျပာလာတယ္... က်ေနာ္ဆီက ပိုင္ဆိုင္မွဳေတြ ဘာတခုမွ မလိုဘူးတဲ့... ဒါေပမဲ့ တစ္လၾကိဳတင္ အေၾကာင္းၾကားျပီး မွ ကြာရွင္းရမယ္လို႔ ဆိုတယ္... အဲဒီတလမွာ က်ေနာ္တုိ႔ အတူတူ တတ္ႏိုင္သေလာက္ သာမန္လုိပဲ ေနထိုင္ၾကရမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္... သူမရဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ ရွင္းပါတယ္... က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ ရင္ေသြး .. သား ရဲ့ စာေမးပြဲ ဟာ တလေလာက္ပဲ လိုတဲ့အတြက္ပါတဲ့... သားကို စာေမးပဲြမတိုင္ခင္ က်ေနာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ့အိမ္ေထာင္ေရး ျပိဳကြဲမွဳေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူးတဲ့....

ဒါကေတာ့ က်ေနာ္ အတြက္ လက္မခံႏိုင္စရာ မရိွပါဘူး... ဒါေပမဲ့ သူမမွာ ေနာက္ထပ္ေတာင္းဆိုမွဳတခု ထပ္ရိွပါေသးတယ္.. က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ မဂၤလာဦးက က်ေနာ္ သူမကို အိပ္ခန္းထဲ ေပြ႔ခ်ီျပီး ေခၚထုတ္ခဲ့ ေခၚသြင္းခဲ့တာကို ျပန္ေျပာျပီး... ဒီကြာရွင္းဖို႔ ေစာင့္ေနတဲ့ တစ္လအခ်ိန္အတြင္းမွာ မနက္ခင္းတိုင္း သူမကို က်ေနာ္တုိ႔ရဲ့ အိပ္ခန္းထဲကေန အိမ္ေရွ႔တံခါးထိ ေပြ႔ခ်ီျပီး ေခၚသြားဖုိ႔ ေတာင္းဆိုတယ္... သူမတကယ္ကို ရူးသြပ္ေနျပီး လို႔ က်ေနာ္ေတြးလိုက္မိပါတယ္...


ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္.. က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ေနာက္ဆံုးေန႔ရက္ေတြ ကို ခံႏိုင္ရည္ရိွရေအာင္ သူမရဲ့ ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ေတာင္းဆုိမွဳကို က်ေနာ္လက္ခံလိုက္ပါတယ္...

က်ေနာ္ က်ေနာ့္မိန္းမရဲ့ ကြာရွင္းခြင့္ေတာင္းဆိုခ်က္ေတြကို မိုး ကို ေျပာျပေတာ့... ရယ္ေမာျပီး တကယ္ကို ဟာသပဲလို႔ ေျပာပါေသးတယ္... သူမဘယ္လို နည္းလမ္းေတြ သံုးသံုး.. သူမကေတာ့ ကြာရွင္းမွဳက္ို ရင္ဆိုင္ရမွာပဲ လို႔ ႏွာေခါင္းေလးရံွဳ႔ျပီး ေျပာေသးတယ္.. က်ေနာ္ သူမကို ကြာရွင္းမယ္လို႔ ထုတ္ေျပာခဲ့တဲ့ေန႔ စျပီး က်ေနာ္ နဲ႔ သူမ မထိမေတြ႔ျဖစ္က်ေတာ့ဘူး... အဲဒါေၾကာင့္ ပထမဆံုးေန႔ သူမကို အခန္းထဲက ေပြ႔ခ်ီ ျပီး ေခၚထုတ္ခဲ့တဲ့အခါ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ကေခ်ာ္ကခြ်တ္ ျဖစ္ေနပါတယ္.. သားေလးက က်ေနာ္တို႔ အေနာက္က လက္ခုပ္တီးျပီး "ေဖေဖ ေမေမ့ကို ဖက္ထားတယ္" လို႔ ေျပာရင္း က်ေနာ္တုိ႔ အေနာက္က လက္ခုပ္တီးေနပါတယ္... သားေလးရဲ့စကားလံုးေတြက က်ေနာ့္စိတ္ကို နာက်င္ေစပါတယ္.. အိပ္ခန္းထဲကေန.. ဧည့္ခန္းထဲ..ေနာက္ အိမ္ေရွ့တံခါးထိ သူမကုိ က်ေနာ္ လက္ေတြနဲ႔ ေပြ႔ျပီး ေလွ်ာက္လာပါတယ္.. သူမက မ်က္လံုးေတြ မိွတ္ထားကာ က်ေနာ္ကုိ ကြာရွင္းမဲ့အေၾကာင္း သားေလးကို အသိမေပးဖို႔ တိုးတုိးေလး ေျပာပါတယ္.. က်ေနာ္ စိတ္အေနွာက္အယွက္ျဖစ္ျဖစ္နဲ႔ပဲ ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္...


သူမကို အိမ္ေရွ႔တံခါး၀မွ ခ်ေပးလိုက္တယ္... သူမလည္း အလုပ္သြားဖို႔ ကားဂိတ္ကို ထြက္သြားတယ္.. က်ေနာ္လည္း ရံုးကို သြားပါတယ္...


ဒုတိယေန႔က်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အဖို႔ ပိုျပီး လြယ္ကူလာပါတယ္... က်ေနာ္ရင္ဘတ္ကို သူမက မီွထားပါတယ္.. သူမရဲ့ အကၤ်ီက ရနံ႔ေတာင္ က်ေနာ္ ရေနမိပါတယ္.. က်ေနာ္ ဒီအမ်ိဳးသမီးကို ေသေသခ်ာခ်ာ မၾကည့္ခဲ့မိတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီးလို႔ သတိထားမိလိုက္ပါတယ္... သူမဟာ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဆိုတာ သတိထားမိတယ္.. သူမမ်က္ႏွာေပၚမွာလဲ အေရးအေၾကာင္းေလးေတြေတြ႔ရတယ္.. ဆံပင္တခ်ိဳ႔လည္း ျဖဴစျပဳေနပါတယ္... က်ေနာ္တုိ႔ အိမ္ေထာင္ေရးက သူမဆီက အားလံုးရယူသြားခဲ့ျပီးေလ... အဲဒီတခဏမွာ က်ေနာ္ သူမအေပၚ ဘာေတြ လုပ္ခဲ့မိပါလိမ့္လို႔ ေတြးေနမိပါတယ္....

ေနာက္တေန႔က်ျပန္ေတာ့... က်ေနာ္ သူမကို ေပြ႔ခ်ီလိုက္တဲ့အခါ ရင္ႏွီးကြ်မ္း၀င္တဲ့ခံစားခ်က္တခု ျပန္ရလိုက္သလို က်ေနာ္ ခံစားလိုက္ရပါတယ္.. ဒီအမိ်ဳးသမီးဟာ ဆယ္ႏွစ္လံုးလံုး သူမရဲ႔ဘ၀ ကို က်ေနာ္ကို ေပးခဲ့တယ္... ေနာက္ထပ္ တေန႔ျပီး တေန႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ရင္းႏွီးကြ်မ္း၀င္မွဳဟာ ပိုလာခဲ့တယ္.. မိုး ကိုေတာ့ ဒီအေၾကာင္းေတြ မေျပာျပျဖစ္ခဲ့ဘူး... တလဆိုတဲ့ အခ်ိန္ ကုန္ဆံုးလာတာနဲ႔ အမွ် သူမကုိ ေပြ႔ခ်ီ ရတာဟာ ပိုလို႔ လြယ္ကူလာခဲ့တယ္... ေန႔တိုင္း အေလးမသလို ျဖစ္ေနေတာ့ က်ေနာ္ ပို ျပီး အားေတာင့္လာတာလဲ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္...

တမနက္ေတာ့ သူမဟာ ဘာ၀တ္ရင္ေကာင္းမလဲ ဆိုတာ ေရြးေနပါတယ္... ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေရြး၀တ္ၾကည့္ျပီးတဲ့အထိ စိတ္တိုင္းက် ရွာမရဘူးျဖစ္ေနတယ္... က်မအကၤ်ီေတြ အားလံုး ၾကီးကုန္ျပီ လို႔ သက္ျပင္းေလး ခ်ျပီး ဆိုပါတယ္.. ရုတ္တရက္ က်ေနာ္ သတိထားမိသြားတယ္.. သူမ ေတာ္ေတာ္ေလး ပိန္သြားတာပဲ... ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ သူမကို လြယ္လြယ္ကူကူ ေပြ႔ခ်ီႏိုင္တာေပါ့... က်ေနာ္ စိတ္ထိခိုက္သြားတယ္... သူမဟာ နာက်င္မွဳ ခံစားခ်က္ေတြ ကို သူမႏွလံုးသားထဲ ျမဳပ္နံွထားတာပဲလို႔ ေတြးမိတယ္...

သတိလက္လြတ္နဲ႔ က်ေနာ္ သူမေခါင္းေလးကို သပ္လုိက္ပါတယ္.. အဲဒီအခ်ိန္ သား ေရာက္လာျပီး... ေဖေဖ.. ေမေမ့ကို ခ်ီဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္ျပီး လုိ႔ လွမ္းေျပာတယ္... သားေလးအတြက္ေတာ့ သူ႔အေဖက သူ႔အေမကို ေပြ႔ခ်ီသြားတာဟာ သူ႔ဘ၀ရဲ့ အေရးၾကီးတဲ့အစိတ္အပိုင္းျဖစ္ေနပါျပီး... က်ေနာ့္ဇနီးက သားကို လက္ယပ္ေခၚလိုက္ျပီး ခပ္က်ပ္က်ပ္ဖက္ထားလိုက္တယ္.. ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေလးမွာ က်ေနာ္စိတ္ေတြ ေျပာင္းလဲသြားမွာ ေၾကာက္လို႔ က်ေနာ္ တဖက္ကို မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္ပါတယ္.. ျပီးတဲ့အခါ.. က်ေနာ္ သူမကုိ လက္ထဲေပြ႔ျပီး အိပ္ခန္းထဲကေန ဧည့္ခန္းကို ေက်ာ္ကာ အိမ္ေရွ့ထိ ေခၚခဲ့တယ္... သူမက က်ေနာ့္လည္ပင္းကို အသာအယာ သိုင္းထားတယ္... က်ေနာ္က သူမရဲ့ကိုယ္ေလး ကို ခပ္က်ပ္က်ပ္ ဖက္ထားတယ္... က်ေနာ္တို႔ မဂၤလာဦးတုန္းက လို ေပါ့...

ဒါေပမဲ့... သူမရဲ့ကိုယ္လံုးေပါ့ေပ့ါေလးက က်ေနာ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေစခဲ့တယ္... ေနာက္ဆံုးေန႔မွာေတာ့ သူမကို က်ေနာ့္လက္ေတြနဲ႔ ေပြ႔ထားေပမဲ့.. ေျခတလွမ္းေရြ႔ဖို႔ ခက္ခဲေနခဲ့တယ္.. သားေလးလည္း ေက်ာင္းသြားျပီး... သူမကို ခပ္က်ပ္က်ပ္ ေပြ႔ထားျပီး တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ရင္ႏွီးကြ်မ္း၀င္မွဳေတြ ေပ်ာက္ဆံုးေနတာ ကို သတိမထားမိဘူးလို႔ က်ေနာ္ ေျပာလုိက္တယ္...

က်ေနာ္ ရံုးကုိ ကားေမာင္းသြားတယ္.. တံခါးေတာင္ျပန္မပိတ္ပဲ ကားေပၚက ဆင္းလိုက္တယ္... နည္းနည္းေလး ေႏွာင့္ေနွးသြားရင္ စိတ္ေတြ ေျပာင္းလဲသြားမွာကို က်ေနာ္ ေၾကာက္ေနမိတယ္.. က်ေနာ္ ရံုးေပၚကို တက္သြားတယ္.. မိုး က တံခါးလာဖြင့္ေပးတယ္... မိုး... က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး... က်ေနာ္ မကြာရွင္းခ်င္ေတာ့ဘူး လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္...

သူမက အံၾသစြာနဲ႔ က်ေနာ္ကုိ ၾကည့္တယ္.. က်ေနာ္ နဖူးကို စမ္းၾကည့္ျပီး ရွင္ေနေကာင္းရဲ့လား ေမးတယ္... က်ေနာ္ သူ႔လက္ကို ဖယ္လုိက္ျပီး... စိတ္မေကာင္းပါဘူး မိုး... က်ေနာ္ မကြာရွင္းေတာ့ဘူး... က်ေနာ္တို႔ အိမ္ေထာင္ေရးဟာ ပ်င္းဖို႔ေကာင္းလိမ့္မယ္.. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ သူ ... ဘ၀ရဲ့အေသးစိတ္ေလးေတြကို တန္ဖိုးမထားမိခဲ့လို႔ပဲ... တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မခ်စ္ႏိုင္က်ေတာ့လုိ႔ မဟုတ္ဘူး... ခု က်ေနာ္ သိလိုက္ျပီး... မဂၤလာဦးတုန္းက သူမကုိ ေပြ႔ခ်ီျပီး အိမ္ေခၚလာတဲ့အခ်ိန္ကစလို႔.. ေသျခင္းတရားက က်ေနာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ကို မခြဲခင္ အခ်ိန္ထိ က်ေနာ္ သူမကို ေထြးေပြ႔သြားရမယ္...

မုိး ရုတ္တရက္အိပ္ရာလန္႔ႏိုးသလို ျဖစ္သြားတယ္.. က်ေနာ့္ ပါးကို ခပ္ျပင္းျပင္းရိုက္ျပီး တံခါးေဆာင့္ဖြင့္ကာ ငိုေၾကြးေနပါတယ္.. က်ေနာ္ ရံုးေအာက္ဆင္းလာျပီး ကားေမာင္းထြက္လာခဲ့တယ္.. လမ္းမွာေတြ႔တဲ့ ပန္းအေရာင္းဆိုင္မွာ က်ေနာ္ ဇနီးအတြက္ ပန္းတစည္း ၀င္မွာတယ္... အေရာင္းစာေရးမေလးက ကတ္ေပၚမွာ စာေရးခိုင္းေတာ့.. က်ေနာ္ ျပံဳးျပီး ေရးလိုက္ပါတယ္...

က်ေနာ္တို႔ ဘ၀ေတြရဲ့ အေသးအဖြဲေလးေတြက ဆက္ဆံေရး တခု မွာ အေရးၾကီးပါတယ္... အိမ္ေတြ၊ ကားေတြ၊ ပိုင္ဆိုင္မွဳေတြ၊ ဘဏ္စာရင္းေတြ မဟုတ္ပါဘူး... အဲဒါေတြက ေပ်ာ္ရႊင္ေစတဲ့ ပတ္၀န္က်င္းတခု ဖန္တီးႏိုင္ေပမဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မူကို ေတာ့ မဖန္တီးေပးႏိုင္ပါဘူး... ဒါေၾကာင့္ သင့္လက္တြဲေဖာ္ရဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ အခ်ိန္ေပးပါ... ရင္းႏီွးကြ်မ္း၀င္မွဳကို တည္ေဆာက္ေပးမဲ့ အေသးအဖြဲေလးေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္လုပ္ေပးပါ... တကယ္ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ ဘ၀ေလးတခု ျဖစ္မွာပါ...

7 comments:

  1. ရင္းႏီွးကြ်မ္း၀င္မွဳကို တည္ေဆာက္ေပးမဲ့ အေသးအဖြဲေလးေတြ ..
    မိုက္တယ္ေနာ္.. တစ္ခုခုက်န္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဘာသာျပန္သူကိုေရာ တင္ေပးတဲ့ ပီဘိြဳက္စ္ကိုပါ kop sal htin u kha..

    ReplyDelete
  2. ဒီအျဖစ္မ်ိဳးမ်ား ၾကံဳခဲ႔ရင္ တို႔ေတာ႔ ဒီနည္းသုံးခြင္႔ မရႏိုင္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ႔ တို႔က အခ်ိန္စီး ရွာတယ္။ :)

    အင္မတန္ေကာင္းတဲ႔ ပို႔စ္ပါ။

    ReplyDelete
  3. ေမာင္ရင္။ ေမာင္ရင့္ ပို႔စ္ကိုဖတ္ၿပီး အရမ္းခံစားရတယ္ဗ်ာ။ မိန္းမေရ။ မိန္းမ။ မင္းကို ငါလြမ္းတယ္ဟ။ (ဂလု) ေသာက္လက္စေတာင္ မ်ိဳမက်ေတာ့ဘူး။ (ဂလု) ငါ သိပ္တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္ေနၿပီလား။ (ဂလု) ငါ့ကို ခြင္လႊတ္ပါ။ (ဂလု၊ ဂလု၊ ဂလု။)

    ReplyDelete
  4. အဲ..အဲလိုသာ ေပြ႔ခုိင္းရင္ မႏိုင္လို႔ ပစ္ခ်လိုက္မွၿဖင္႔..
    :(

    ReplyDelete
  5. ဘုရား...ဘုရား....မဒမ္ေပါတေယာက္...ဒီပုိ႔စ္ကုိ မျမင္ပါေစနဲ႔။ မဟုတ္ရင္ Forklift နဲ႔ မရကိန္းရွိတယ္။

    ReplyDelete
  6. အခုပဲ မဒမ္ေပါကို ဒီပို႔စ္လာဖတ္ဖို႔ ဓါတ္ေခ်ာစာ ႐ိုက္လိုက္တယ္...။ အဟိ

    ReplyDelete
  7. သူက အဲလို လုပ္မွာလားဟင္ မမြန္....။

    ReplyDelete